top of page

UDO, de uitvinder

Vandaag is het officieel: Udo, de uitvinder krijgt zijn eigen boek. Patrick Visscher is de auteur van dit geweldige jeugdboek. Er gebeurt van alles en is met veel fantasie en veel plezier geschreven. Wat er ook ontzettend leuk aan is, kun je wel raden als je de cover ziet. Ik heb de illustraties met veel plezier getekend. Er zat veel werk in en is zeker voor herhaling vatbaar. Udo is mijn grootste project tot nu toe en het resultaat is er dan ook naar. Ik ben Patrick Visscher en Inanna van den Berg dankbaar voor de geboden kans. Ook de samenwerking was geweldig, daarbij kan ik Nathalie Lemaitre uiteraard niet vergeten.

Binnenkort volgt meer over Udo, ik beloof dat het fantastisch zal zijn.


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page