top of page

Review Bahama crisis


Ik las Bahama crisis van Desmond Bagley. Hieronder mijn review.

Titel: Bahama crisis

Auteur: Desmond Bagley

Het boek Bahama crisis is een spannend avonturenboek van Desmond Bagley. Tom Mangan beheert een luxe groep luxe hotels op de Bahama’s. Hij staat op het punt om zakelijk zijn slag te slaan,als zijn gezin verdwijnt en de problemen zich opstapelen. Mysterieuze ongelukken en mysterieuze epidemieën zorgen ervoor dat zijn bron van inkomsten bedreigd wordt. Het komt uiteindelijk tot een gewelddadige confrontatie met een niets ontziende vijand.

Mijn bevinding

Sinds het eerste boek dat ik lang geleden las van deze auteur, ben ik fan. Het boek is met vaart geschreven en het sleept je mee in de avonturen van Tom, temeer daar het boek vanuit hem als ‘ik’ figuur geschreven is. Het verhaal zou bijna echt gebeurd kunnen zijn. Bagley doet altijd gedegen onderzoek, waardoor zijn boeken geloofwaardig overkomen.

Uitvoering: paperback

ISBN: 9789010036490

Jaar: 1981

Aantal pagina’s: 245

Uitgeverij: Elsevier

Vertaling: H.J. Oolbekink


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page