top of page

Project met illustraties

Ik ben een tijdje geleden begonnen met een mooi project. Ik begon met het illustreren van een jeugdboek. Eerst dacht ik dat het om een paar tekeningen ging, maar het werden meer dan honderd tekeningen. Het duurde even voordat ik mijn weg gevonden had, maar na een poosje wist ik waar het heen ging en liep het als een trein.

Zet een schema voor jezelf op, maak een agenda. Maak afspraken met anderen, maar vooral met jezelf. En zo had ik na een paar weken de tekeningen klaar, gevolgd door een controle daarop. Er moest van alles aangepast worden, maar eigenlijk vond ik het wel meevallen. En eerlijk gezegd vind ik het resultaat heel erg leuk geworden.

Vandaag is dan eindelijk het binnenwerk klaar en goedgekeurd. Nu is het aan anderen om alles op een rijtje te zetten en te beoordelen. Eventuele aanpassingen komen dan ook weer aan bod.

En uiteraard nog een geweldig mooie cover maken. Ook dit gaat uiteraard in overleg.

Dat het leuk gaat worden weet ik zeker. Het was al geweldig om eraan te werken.

Nu dus op naar mijn volgende project. Ik weet nog niet uit welk project ik ga kiezen, maar het gaat zeker weer creatief worden :-)


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page